Deadman Wonderland
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Nieuws
Nieuwe Layout
Deadman Wonderland heeft een geheel nieuwe layout!
Lees verder

Een nieuw kwaad
Een zeker kwaad begint langzaam zijn opkomst te maken... Meer informatie volgt! Gevangenen, pas maar op met wat jullie doen!

Undertakers
Binnenkort gaan we op zoek naar Undertakers, meer informatie volgt.
RPG Status
Jaar: 1
Seizoen: Lente

Op dit moment zijn er geen evenementen gepland!

[GZ] Shizu-chan~

Ga naar beneden

[GZ] Shizu-chan~ Empty [GZ] Shizu-chan~

Bericht van Aerith wo dec 19, 2012 4:17 am

Everyone hopes to be the one unnoticed by her, but she notices all and knows all. They turn and run down another street hoping to not be an acquaintance with her. He hadn't ran away, he charged after her. Tired of all the trouble she has caused in Ikebukuro. She never listened to his warning about staying away from this city, she only smirked. Knowing she had him as her prey, there was no way his threats would be any effect on her. She was the queen of death, her subjects only represented by a mere chess board combined with other playing pieces. Soon after she was done with you, you would be at your eternal rest. No one could tell if she was sane or not, sober or wasted, daughter of the devil or the devil herself. They all knew she was wicked though. That was a given. She enjoyed the sounds of someone's last plea to live, the sound of their heart beating rapidly until there is no sound from it ever again. Caring was one thing she didn't seem capable of.

Ik zoek een Shizuo. Lekker direct – maar zo makkelijk is het niet. Misschien is het makkelijker om het uit te leggen. Als je Durarara hebt gezien, weet je dat Izaya en Shizuo elkaar met passie haten. Aerith is Kanra, de genderbended versie van Izaya. Izaya is echter niet leuk zonder Shizuo. Dus ik zoek er een.

De relatie is weldegelijk een die gebouwd is op haat, hoewel ik me vorige keren dat ik Aerith speelde wel een paar keer heb veroorloofd om haat om te bouwen naar een soort passie. Ze zullen nooit een echte relatie krijgen en elkaar echt alleen haten – maar een keer een kus of een gedeeld bed is altijd leuk, toch?

De faceclaim is Shizuo Heiwajima en ik weet niet, maar als het kan zou ik het leuk vinden als hij cipier was. Maakt het des te interessanter voor Aerith om hem te pesten. De naam mag je van mij zelf bepalen. Het zou prettig zijn als je de anime kent, maar het hoeft niet per sé. Wat je wel moet weten is dat hij bizar sterk is – echt onmenselijk. Goed, als iemand interesse heeft, dan hoor ik het wel~
Aerith
Aerith

Aantal berichten : 24
Cast Points : 300
Registratiedatum : 17-12-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : Stalker.

Character sheet
Geslacht: Female
Leeftijd: 19
Soort karakter: Deadman { Mockingbird }

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum