Deadman Wonderland
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Nieuws
Nieuwe Layout
Deadman Wonderland heeft een geheel nieuwe layout!
Lees verder

Een nieuw kwaad
Een zeker kwaad begint langzaam zijn opkomst te maken... Meer informatie volgt! Gevangenen, pas maar op met wat jullie doen!

Undertakers
Binnenkort gaan we op zoek naar Undertakers, meer informatie volgt.
RPG Status
Jaar: 1
Seizoen: Lente

Op dit moment zijn er geen evenementen gepland!

{GZ} Yui & Hayashi.

Ga naar beneden

{GZ} Yui & Hayashi. Empty {GZ} Yui & Hayashi.

Bericht van Daisuke vr feb 01, 2013 10:47 pm

Misschien hebben sommige het al gelezen, en misschien niet, maar Daisuke heeft nog familie leden rondlopen in Deadman wonderland. Yui, zijn kleine zusje, en Hayashi, zijn grote broer. Ik zou het erg leuk vinden deze te laten bespelen door iemand, dus vandaar dit zoektopic.

Daisuke heeft dus een vliegtuig vol toeristen gekaapt en daarmee flinke schaden aangericht in de hoofdstad Tokyo. Dit deed hij niet zonder reden. Zijn vader was een vreselijke man. Na de geboorte van Yui heeft hij zijn vrouw vermoordt, en Daisuke en zijn broer opstraat gedumpt. Hij is Yui seksueel gaan mishandelen. Dat is de enige reden waarom hij een dochter wilde. Samen met zijn broer heeft hij jarenlang een plan gesmeden om hun vader te vermoorden en hun zusje te redden. Op een avond braken ze in, en namen Yui mee. Met veel moeite wisten ze een vliegtuig te kapen en zo het bedrijf van zijn vader naar de grond te helpen. Hierna zijn ze opgepakt. Daisuke was toen 17, Hayashi 20 en Yui 13. Nu zijn ze allemaal een jaar ouder en zitten ze opgesloten in Deadman wonderland. Hayashi en Daisuke doen er alles aan hun zusje te beschermen. Hayashi heeft al een keer een Dog Race gewonnen.

Het enige waar je rekening mee hoeft te houden is hun sterke band, geschiedenis en dat ze wel een beetje op elkaar lijken. Meer informatie over Daisuke's uiterlijk vind je op zijn karakter kaart. Hopelijk zitten er leuke aanmeldingen tussen!

- Juul

EDIT: Yui is gevonden! Alleen Hayashi nog.
EDIT2: Hayashi ook! Ik gooi er een slotje op.
Daisuke
Daisuke

Aantal berichten : 8
Cast Points : 0
Registratiedatum : 01-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum